از کشف لاشه کبک وحشی در تا کشف ۷۶ میلیارد کالای قاچاق از خودرو‌های شوتی 

مهم‌ترین حوادث ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مهم‌ترین حوادث روز یکشنبه ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۷۶ میلیارد کالای قاچاق از خودرو‌های شوتی 

فرمانده انتظامی فیروزآباد از کشف ۷۶ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در بازرسی از ۲ دستگاه سواری شوتی در محور‌های مواصلاتی این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ مهدی جوکار بیان کرد: در راستای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی، مأموران انتظامی فیروزآباد با همکاری کارکنان سپاه، ۲ خودرو سواری تیزرو را شناسایی و آن‌ها را با اقدامات فنی متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو‌ها ۶ دستگاه لیزر، یک دستگاه لاغری و ۵ دستگاه ظرفشویی، لباسشویی و اسپلیت خارجی قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش کالا‌های مکشوفه بنا بر اعلام کارشناسان، ۷۶ میلیارد ریال ارزیابی شده است، تصریح کرد: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس شهرستان فیروزآباد با تأکید بر استمرار طرح‌های عملیاتی مبارزه با قاچاق به صورت برنامه ریزی شده در تمام نقاط شهرستان، خاطر نشان کرد: سعی و تلاش پلیس بر این است که بیش از گذشته با همکاری و همدلی مردم و دیگر سازمان‌های مرتبط با این پدیده مقابله شود.

توقیف کامیون حامل ۲۷ راس گوسفند قاچاق در بوانات 

فرمانده انتظامی بوانات از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۲۷ راس گوسفند فاقد مجوز حمل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ابوالحسن مزارعی بیان داشت: شب گذشته ماموران پاسگاه انتظامی "سیمکان" حین گشت زنی در محدوده استحفاظی به یک دستگاه کامیون مشکوک و بلافاصله آن را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این کامیون ۲۷ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز قانونی به ارزش ۳ میلیارد ریال کشف شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در این زمینه پرونده تشکیل و راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

دستگیری شکارچی غیرمجاز و کشف لاشه کبک وحشی در سرچهان

فرمانده انتظامی سرچهان از دستگیری یک نفر شکارچی غیرمجاز و کشف یک قطعه لاشه کبک و یک قبضه اسلحه غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدجواد اسلامی مهر گفت: ماموران انتظامی سرچهان با اقدامات فنی از شکار غیرمجاز در یکی از محله‌های شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و سریعا به محل اعلامی اعزام شدند. 

او اظهار داشت: مأموران با اقدامات تخصصی موفق شدند یک نفر شکارچی غیرمجاز را دستگیر و در بازرسی از خودرو وی یک قطعه لاشه کبک شکار شده و یک قبضه اسلحه غیرمجاز را کشف کنند.

فرمانده انتظامی سرچهان با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده و هماهنگی با اداره محیط زیست شهرستان، تحویل مرجع قضایی شد، تصریح کرد: پلیس با افرادی که به صورت غیرمجاز دست به شکار حیوانات می‌زنند با جدیت برخورد خواهد کرد.

سرقت موتورسیکلت در داراب و کشف در زرین دشت 

فرمانده انتظامی زرین‌دشت از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ حمیدرضا صالحی فرد بیان کرد: ماموران انتظامی زرین‌دشت با اقدامات فنی مطلع شدند فردی با هویت معلوم اقدام به نگهداری موتورسیکلت سرقتی در منزل خود می‌کند که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه را کشف کنند.

سرهنگ صالحی‌فرد با بیان اینکه در استعلام از سامانه پلیس مشخص شد که موتورسیکلت سابقه سرقت از شهرستان داراب دارد، عنوان داشت: در این خصوص یک نفر سارق دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف موتورسیکلت مسروقه و دستگیری سارق در استهبان

فرمانده انتظامی استهبان از دستگیری سارق و کشف موتورسیکلت مسروقه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین اکبرپور بیان کرد: مأموران پاسگاه "ماهفرخان" بخش رونیز حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت که در حال تردد بود مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: در بررسی‌های اولیه و استعلام از سامانه پلیس مشخص شد که موتورسیکلت مسروقه و سابقه سرقت از شهرستان فسا دارد.

فرمانده انتظامی استهبان خاطر نشان کرد: راکب دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار